Alla inlägg den 6 september 2007

Av Ivan - 6 september 2007 22:32

Idag var det mjärdevistafetten efter jobbet. Ett arrangemang av Mjärdevi. Det var ett kul arrangemang där olika företag anmäler lag för stafett. Ett lag består av fyra löpare som var och en springer samma sträcka på 3.2 km. Jag sprang tillsammans med Bo Wass, Artur Russ och Vincent Mathevon. Det gick sådär. Jag kände mig rätt tung i steget och disponerade inte loppet speciellt väl. Vi låg långt bak efter första etappen, ca: 80:e plats och jag sprang förbi 43 och trodde jag hade för högt tempo först men upptäckte på slutet att jag hade för mycket krafter kvar. Det är svårt att springa 3 km när man inte känner terrängen.  Det är lätt att gå för hårt eller för lugnt. Det var i alla fall en kul grej som jag gärna gör igen.

Ovido - Quiz & Flashcards