Direktlänk till inlägg 16 april 2007

Nu kryper det rejält i kroppen....

Av Ivan - 16 april 2007 22:13

Det här med  WLAN är ju så jäkla bekvämt! Sitter i fåtöljen och kollar ett hårdiskinspelat sportnytt samtidigt som man kan blogga och surfa - rätt coolt faktiskt. Tekniken börjar bli användbar ;-)


Nu har jag inte rört mig ordentligt på ett par dagar och då kryper det i kroppen. Det är en olustig men härlig känsla. Då har man kommit igång med träningen och det kommer gå allt lättare framöver.


Jag kämpar dock fortfarande med vikten, fortfarande ca: 81 kg. Måste börja tappa kilon snart för jag tappar i fett men antagligen inte så mycket i muskler ännu. Jag har antagligen inte sprungit tillräckligt ännu.


I morgon blir det ett intervallpass på lunchen till att börja med den här veckan...


 
 
skogsfrun

skogsfrun

21 april 2007 10:02

Intressant hur du fokuserar på din kropp. själen då? Har du någon, he he. Andra intressen, eller är det så att du har bloggen just för att dokumentera träningsresultat, inget ont i det.
Det där ordet som jag inte vill skriva som börjar på k -är det verkligen DE läsarna du tror är intresserade av din blogg eller som du VILL ska läsa den? Undrar bara. Själv tyckte jag det var trevligt att läsa en bloggande man som omväxling till den majoritet DAMER som härskar i bloggvärlden.
Många av oss är intresserade av att bränna fett så kom igen -lär oss!! men betänk vi är inga stålmän:)

http://barasaras

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ivan - 1 oktober 2008 19:22

Jag har vidgat mina vyer något o flyttat min blogg till =>   ivan@bloggagratis.se   Vi ses där! ...

Av Ivan - 23 juli 2008 23:35

Har varit dåligt med bloggande ett tag. Har tränat på riktigt bra och varit på frisksportläger bl a men jag har inte haft tid, ork, eller nå't att skriva på ett tag. Nu ska det bli ändring på det. På söndag kör vi igång igen. Det finns nya planer...

Av Ivan - 30 maj 2008 20:24

Det är spännande nu. Kommer bloggen ha mer än 500 unika besökare denna månad? Just nu 488.......

Av Ivan - 30 maj 2008 20:19

Diskuterade med en kompis, Robban, när vi sprang Göteborgsvarvet hur mycket vikten egentligen spelar in på resultatet. Jag har gått ner ca: 4 kg sedan i våras nu och visst känns det - helt klart. Robban har iaf hittat en sajt där de har en teori om d...

Av Ivan - 29 maj 2008 00:55

Idag sprang jag blodomloppet i Linköping. Satt kvar alldeles för länge på jobbet med budgetarbete och försökte få Niklas att fixa min efteranmälan. Nu hade ju ha redan anmält hela familjen så det var inte aktuellt för hans del och dessutom fixade int...

Ovido - Quiz & Flashcards