Alla inlägg den 28 april 2007

Av Ivan - 28 april 2007 19:41

I fredags morse vägde jag mig och vågen visade för första gången sedan oktober -06 under 80 kg, nämligen 79,5 kg!!

Nu är det bara 4,5 kg kvar till "matchvikt". Det skall inte vara några problem om jag även drar ner på styrketräningen något mer mot slutet av sommaren. Kanske dags att ändra målsättning? När jag spelade aktivt innebandy vägde jag 72 kg under säsong...

Av Ivan - 28 april 2007 19:35

Idag var det tvunget att klippa gräset inna det fick bli någon träning. Första klippningen i år fick bli med högsta klipphöjd för att överhuvud taget kunna köra maskinen...

Körde ett rätt lugnt distanspass idag. Sprang utmed kanalen, som för övrigt börjar bli så sommarvacker nu, upp till fålehagen, en 5:a där på 22:45 och sedan hem utmed kanalen igen, ca 13 km totalt. Det kändes rätt bra i kroppen även om jag kunde ana lite stelhet i vänster hälsena första kilometrarna och lite dragningar i höger baklår sista kilometern... 


Av Ivan - 28 april 2007 13:53

Har ni lagt märke till att folk som åker i sina bilar verkar inbilla sig att de befinner sig i en väldigt privat sfär? De kan helt ogenerat sitta och gräva i näsan när det kör bil märkligt ovetande om att det syns hur tydligt som helst från andra bilar.

Utan överdrift kan jag säga att åker man en sväng genom stan en lördagförmiddag och blir sittande i några rödljusköer så får man garanterat se minst en "Nose Picker"....

Kanske har de rhinotillexomani?

Trichtotillomani tar vi en annan dag...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards