Alla inlägg den 7 april 2007

Av Ivan - 7 april 2007 16:15

Idag körde vi vår "standard" intervallträning i Fålehagen.10 min 70%4 ggr (4 min >90% + 3 min 70%)10 min 70%Det är så satans jobbigt när backen kommer i början av den högintensiva delen, men det är ju nyttigt förstås...Förra gången Niklas o jag körde gemensamt här kom han nästan ikapp mig, första gången kom han ikapp mig. Nu var han 300 meter efter mig. Bra trend. - Se upp Niklas, nu kommer jag.... Efter detta körde jag ett lättare styrkepass för överkroppen. Jag är fortfarande alldeles för tung, 81 kg!Jag kör inte med blyväst - jag kör med muskelväst...

Av Ivan - 7 april 2007 09:32

Är inte långfreda'n en av årets tråkigaste dagar? Igår kändes det så (tränade ju inte;-( ) när det plötsligt vände. Hade mest släpat pantflaskor och tidningar igår när jag ringde min kompis Magnus för att höra om han skulle med på en fika o kolla hockeyn senare. Magnus liknar Kurt Russel sägs det. Jag förstår inte det....Fika var ok, kanske hockey men han bjöd ändå in mig på full middag - grillad lax! Första grillen för mig i år och en trevlig kväll...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards