Alla inlägg under januari 2008

Av Ivan - 7 januari 2008 22:51

Körde årets första intervallpass idag. Det gick inte som jag hoppats. Jag körde ett rätt hårt pass, 14.5 med 2.0 grader i intervallen men det orkade jag inte med.

Fick gå ner på 13.8 sista två minuterna på sista intervallet.


Det här va ju klara besked men inte de man ville ha. Det är bara att konstatera att vila under Jul & Nyår gjort sitt. Det har varit skönt att vila några veckor men nu kör vi igen.


Nästa stora mål är Göteborgsvarvet under 1:30.

Av Ivan - 7 januari 2008 22:51

Körde årets första intervallpass idag. Det gick inte som jag hoppats. Jag körde ett rätt hårt pass, 14.5 med 2.0 grader i intervallen men det orkade jag inte med.

Fick gå ner på 13.8 sista två minuterna på sista intervallet.


Det här va ju klara besked men inte de man ville ha. Det är bara att konstatera att vila under Jul & Nyår gjort sitt. Det har varit skönt att vila några veckor men nu kör vi igen.


Nästa stora mål är Göteborgsvarvet under 1:30.

Ovido - Quiz & Flashcards