Alla inlägg den 28 juli 2007

Av Ivan - 28 juli 2007 16:05

Jag sprang Baltzarloppet idag. Har ju inte kunnat träna ordentligt på ett tag så det kanske inte var bästa starten igen att köra ett hårt millopp men det verkade fungera. Har ju kört en kur med Naproxen i tre dagar och idag testade jag att springa ordentligt igen. Jag tog inte ut mig helt men gjorde ändå ett hyfsat lopp och kom i mål på 41:23. Ville gärna ligga under 43 så det är ju godkänt. Innan säsongen siktade jag på sub 40 men efter träningsuppehåll på 7 veckor är det här godkänt.

Hoppas nu att höften håller så ska det bli hårdkörning fram till Lidingö.


Niklas körde halvmaran och kom i mål på 27:09 tror jag - helt ok även om han borde komma neråt 25 tycker jag....

Niklas var glad att ändå ha slagit Micke Selvins rekord men tyvärr Niklas kan jag konstatera att Micke gjorde Örebro halvmara på 1.26,13 om jag läste rätt på hans hemsida....

Ovido - Quiz & Flashcards