Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Ivan - 29 maj 2008 00:55

Idag sprang jag blodomloppet i Linköping. Satt kvar alldeles för länge på jobbet med budgetarbete och försökte få Niklas att fixa min efteranmälan. Nu hade ju ha redan anmält hela familjen så det var inte aktuellt för hans del och dessutom fixade inte han parkering så det fick bli att satsa själv. Full fart ner till Folkungavallen och hittade en privat parkering väldigt tursamt. Jag frågade ett äldre par om de visste något om parkeringar i området.


- "Det här är bara privata parkeringar", löd svaret

-"Men där är våran och den kan du låna".

Tio meter upp hade jag min parkering klar!


Loppet gick ok. Startade rätt lugnt för det var backigt i början. Ökade vi 4 km och blev inte omsprungen av någon efter det. Gick i mål på ca: 42. Får kolla mer i detalj i morr'n.


Ett väldigt kul lopp som jag rekommenderar. En massa familjer och gäng som sprang eller gick och som hade pick-nick efteråt. Trevligt.

Ovido - Quiz & Flashcards