Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Ivan - 11 maj 2008 21:41

- "Han är tillbaka"! skrek de förtjust. Äntligen!


Nej, så var det väl inte riktigt men för min egen känns det åtminstånde som vägen tillbaka har börjat.

Tillbaka till formen.


Efter att ha fått mer och mer ont i hälsenorna, först vänster och sedan höger och sedan BÅDA så har jag nu efter lång rehab med Voltaren och speciella tåhävningar och stretch fått bort skiten. Nu vågar jag hoppas att det är över. Jag sprang nämligen Kanallöpet idag och kände INGET efteråt. Jag höll visserligen en rätt lugn takt igenom hela loppet, 4:45-4:55, men det visade sig som en rätt bra taktik denna dag då de flesta kroknade pga värmen. Tog 5-6 man sista 5km. Klarblå himmel och kanske 23 (eller hutr varmt var det?) grader blir varmt när man är van vi 10...


Nu åker jag med gott mod till Göteborgsvarvet och håller tummarna att det håller där med...

Ovido - Quiz & Flashcards