Alla inlägg under november 2007

Av Ivan - 14 november 2007 23:32

Kom iväg rätt sent från jobbet igen men var sugen att komma ut och springa. det var -3 så jag tog på mig lite extra men det var i minsta laget märkte jag. Det tog 2 km innan jag började tina upp.

Efter 2 km, precis efter vändningen på 5:an slocknade hela elljusspåret. Satan vad svart det blev, lite kusligt nästan. Jag stod där helt ensam i kolmörkret och undrade vad som hände. Tydligen släcker de 20:30, vilket jag tycker är i tidigaste laget. Kanske är det vintertiden som de glömt? Joggade ut på grusvägen och tog mig upp till parkeringen via brinkbacken. Passade på att köra den ett par gånger för att få lite träning i alla fall. Lite irriterad av den förstörda träningen körde ett jag lite mage/rygg hemma. Känner mig återställd efter lårskadan nu, nästan helt... 

Ovido - Quiz & Flashcards