Alla inlägg den 15 november 2007

Av Ivan - 15 november 2007 23:54

Jag såg en skymt av Paul Potts på TV härom kvällen och drog mig till minnes att han var ju den där killen som kom från ingenstans och vann Brittain's got talent. När jag såg det här klippet på Youtube grät jag. Jag kan inte riktigt förklara varför men jag får gåshud fortfarande när jag tittar på det.


Helt grymt!


http://www.youtube.com/v/1k08yxu57NA&rel=1"> 



Enjoy!

Av Ivan - 15 november 2007 23:27

Körde ett rätt tufft intervallpass på Feelgood, 4 x 4 minuter med 3 minuters vila mellan. Börjar återhämta mig efter en liten förkylning, eller i alla fall en tillfällig dipp i orken. Körde 14, 14.1, 14.2 o 14.3 utan att krokna. Därefter lite styrketräning för överkroppen 35 minuter. Har tappat lite i styrka sista månaden. Kanske inte så konstigt eftersom jag inte tränat nå't....

Motivationen är på återtåg. Hoppas vara frisk nu ett tag så jag kan komma igång ordentligt till vinterns grundträning.

Ovido - Quiz & Flashcards